יום ראשון, 5 במאי 2013

אירועים קטנים


אירועים קטנים

אירועים קטנים, אין ספק שקל יותר לארגן ואולי לעיתים ניתן ליהנות בהם הרבה יותר.

אירועים קטנים כשמם כן הם, ככל שהם קטנים קל יותר לארגן אותם, כאשר אירועים קטנים כשלעצמם הם לא רבי משתתפים כך הדרישות קטנות יותר וההפקה פשוטה יותר. אירועים קטנים ניתן לארגן עם כל דבר, אם מדובר במסיבה פרטים של חברים שניתן לקיים בגג של בית או אפילו בסלון, אירועים קטנים של טקסי חתונה למשל הרבה יותר פשוט לקיים, נכון שתמיד צריך לארגן את אותו רב שיקיים את הטקס וצריך שיהיה אוכל ומספיק מקום לכל המוזמנים אך הטקס של החתונה הינו אינטימי יותר נעים יותר ובו האנשים הכי קרובים לזוג הנישא נמצאים באירוע. זה אירוע שקל לצלם בו, קל לארגן את המוזיקה וסוג האוכל יש רבים היום שאוהבים ומעדיפים את הטקס של החתונה עצמו לקיים באופן אינטימי ובמקום זה אירועים קטנים הוא ביטוי נתפס כמעט כמובן מאיליו.

קייטרינג לאירועים meat n sweet  במקומות כמו חברות גדולות של עובדים וארגוני עובדים כאלה ואחרים גם כן מהווים חלק קל יותר בארגון אירוע, דווקא בחברות גדולות רבות עובדים בקרביהן לא פעם רצוי ועדיף לקיים אירועים קטנים. אירועים קטנים נתפסים כאינטימיים יותר גם בקרב העובדים, סביר שהם יכירו את כל המשתתפים וירצו להיות נוכחים באירוע, אירועים קטנים אף מגבשים את הצוות או המחלקה שבעבודה והעובדים כך נוטים להכיר טוב יותר את הקולגות שלהם לעבודה.

קייטרינג אסאדו meat n sweet  במקומות עבודה נתפסים גם כפחות מחייבים, למשל יש כאלה שמעדיפים כמה שפחות הנהלה באירועים שאמורים לגבש, למשל כאשר המנכל מגיע או חלק מהצוות הניהולי הרי שמדובר ביתר רשמיות שאין ספק שלעתים היא נדרשת אך כאשר אינה נמצאת היא נותנת לעובדים מסוימים להיפתח יותר ופחות להתבייש. אירועים קטנים כאמור פשוט יותר לארגן ולעיתים נדרש תקציב קטן יותר אגב, זה לא אומר שלא משקיעים באותו האוכל והמוזיקה או הטיול הנרכשים על יד החברה, אך אם למשל מדובר בטיול של מעט משתתפים ניתן לארגן אותו במס' מכוניות פרטיות בין אם של החברה או של העובדים זה כבר החלטה אחרת אך ניתן לנסוע בשיירה לטיול או לחלופין לארגן מיניבוס שיאחד את כולם כמחלקה אחת.

לרוב ניתן להסתפק בסוג מסוים אחד של אוכל וברוב המקומות ניתן לקבל מבצעים מסוימים על הזמנה של מנות ל15 איש ומעלה כך שניתן לצמצם את התקציב ויחד עם זאת לא להוריד מערך האירוע. בנוסף אירועים קטנים מהווים הרבה פאן של גיבוש, מחלקה אחת ניתן לחלק למספר קבוצות וליצור תחרויות של אטרקציות כאלה ואחרות בין העובדים, ההמתנה לאטרקציות נמוכה יותר ונעימה יותר הגיבוש גדול הרבה יותר שכן באירוע גדול לרוב נמצא את העובדים נמצאים עם חבריהם, כך שהכל כמעט תלוי במטרת האירוע, אם מטרתו הוא גיבוש הרי שאין ספק כי אירועים קטנים בהחלט מספקים מטרה זו באיכות טובה מאד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה